Mikäli elokuvatutkimuksen opiskelija kuvailee elokuvaa "ihan mielenkiintoiseksi", hän on vain yksinkertaisesti liian kulturelli sanoakseen kyseistä teosta "ihan kivaksi".

Näin vaalien alla graafisilla suunnittelijoilla on runsaasti limppua pöydällään, jokaisella ehdokkaalla pitää olla hienosti suunniteltu flyeri, jota sitten sopii tunkea ohikulkevien ihmisten taskuun.

Äänestäminen on häviävän pienivaikutteista vaikuttamista. Todellista vaikuttamista onkin se, että saa riittävän suuren joukon ihmisiä äänestämään sopivalla tavalla.

Mitä virkaa isoilla kansanedustajaehdokkaiden katumainoksilla oikein on? Katsooko äänestäjä ensin potentiaalisen ehdokkaan pärstää ja sitten tämän politiikkaa?

Siellä täällä näkyy vaalimainoksia, joissa on lähinnä ehdokkaan kuva, numero ja jokin ympäripyöreä höpöhöpö-slogani. Onko näiden tarkoituksena iskostua äänestäjän mieleen, joka sitten päätyy tutkimaan ehdokkaan ajamia asioita lähemmin? Kun jokainen tekee näin, äänestäjä ei muista ketään.